Hakkımızda

Alpinist Teknik Tekstil İç ve Dış Ticaret A.Ş.

Yolculuğumuz 1994 yılında, Everest markasının uyku tulumları ile başladı. 1999 yılına geldiğimizde Alpinist markası ile ürün yelpazemizi genişlettik ve pek çok ürünün üretimine başladık. Aynı zamanda outdoor alanında dünyanın önde gelen markaların distribütörlüğünü üstlendik. Gerek ürettiğimiz ürünlerde gerekse distribütörü olduğumuz markalarda önceliğimiz daima doğaya saygı ve yüksek kalite standardı oldu.

Doğa sporlarında kullanılan malzemelerin dayanıklılığı ve performansa olumlu etki sunacak hareket kabiliyeti sağlaması kalite anlayışımızın nirengi noktası oldu. Üretim aşamasında tercihlerimizi sürdürülebilir doğadan yana kullanmaya gayret ediyor ve AR-GE çalışmalarımızda doğa koruma kriterini göz önünde bulunduruyoruz. Kullanıcılardan gelen görüşleri dikkate alarak çalışmalarımızı sürdürüyor ve müşteri memnuniyetini önemsiyoruz.

Outdoor alanında dünyanın önde gelen Therm-A-Rest, MSR, Deuter, Hannah, Black Diamond, Singing Rock, Fixe, Pieps, Nikwax, Uquip, Helinox, Summit, Konus, Platypus, SealLine, PacktTowl, Scarpa, Spray Way, Trekmates ve Karrimor isimli markaların distribütörüyüz. Outdoor Research, Chiruca, Chogslan’s, Helly Hansen, Jack Wolfskin, Keen, Leatherman, Ledlenser, Lowa, Merrell, Morakniv, Nuna-Tech, Powderhorn, Salomon, The North Face, Thermos, Victorinox ve Wechsel isimli markaların bayisiyiz. Bu markaların uyku tulumları, çadırları, sırt çantaları, matları, su geçirmez ürünleri, termal kıyafetleri, helikopter iniş ipleri, dağcılık ipleri, tırmanış malzemeleri, eldivenleri, termosları, benzinli ve gazlı ocakları, batonları, tur kayakları, çığ altında arama ve kurtarma malzemeleri, hedikleri, su arıtma cihazları, teknik kazmaları, buz kazmaları, kramponları ve pek çok ürün grupları bünyemizde yer alıyor.

Önceliğimizi yerli üretime vererek; kaz tüyü ve sentetik dolgulu uyku tulumları, su geçirmez ve nefes alan kıyafetler, çok yönlü eldivenler, başlıklar, çadırlar, matlar ve termal içlikler üretiyoruz. Tekstile ek olarak gözlük, çadır kazığı ve pek çok ürünün üretimini gerçekleştiriyoruz. Yerli üretim konusunda yürüttüğümüz AR-GE çalışmalarına büyük emek veriyoruz ve yatırım yapıyoruz.

Bugün 150’den fazla satış noktasında yer alarak, doğaya saygı ve kalite kriterlerimizden ödün vermeden ürün gamımızı çeşitlendirmeye, bu ürünlere ulaşmak isteyenlere en doğru şekilde sunmaya devam ediyoruz. Alpinist olarak distribütör, imalatçı ve perakendeci kimliklerimiz ile yolumuza devam ederken, alanımızda ilham veren lider bir dünya markası olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz.

Vizyonumuz

Ürün ve hizmet kalitemizi doğaya saygılı bir şekilde daima ileri seviyeye taşımak, müşterilerimizin taleplerini en doğru şekilde karşılamak ve üretimde ilham veren bir dünya markası olmaktır.

Misyonumuz

Doğada ihtiyaç duyulan teknik tekstil ve hayati idame ekipmanlarını; AR-GE çalışmalarından elde ettiğimiz tecrübe ve kullanıcılardan aldığımız geri dönüşler ile farklı bir bakış açısı ile üreten, lider, yenilikçi ve doğaya saygılı bir dünya markası olmaktır.

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.